Bröllop

God Morgon!
Idag är det det väldigt, vad ska man säga, väntade (?) bröllop! Herregud vad alla har hållit på, väntat och tjatat.. suck! Men lite kul är det tycker till och med jag ;) Vi ska kanske ha piknick i stan och kolla lite där.. men jag tycker nog att man ser bättre hemma vid tv:n, men ändå, detta händer ju inte varje dag! Det här är ju egentligen ingenting som man kan säga att, ''jag gör det nästa år'', eller ''där står vi nästa år'', ja ni fattar typ vad jag menar(?)
Nu hörde jag precis att det kommer vara ca. 250 000 människor nere på stan!! Men Gud! Om man vill ha bra platser så måste man ju för sjutton sova över! Hahah. Nej men det orkar vi inte..
Men Grattis ändå Victoria och Daniel!!
Vad tycker ni om detta bröllop?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0