Dance Dance Dance..

hej Hallå God morgon!
Oj,oj,oj va kul det var igår! Först var det uppvisningar från alla konfirmander, Hannas grupp var ju så klart bäst;) (det var dom också faktiskt!) Sen var det paus och sen var det kyrka! Jätte fin gudstjänst faktiskt, fast låång tråkig! Men jag var stolt över min lilla Hanna♥ (kommer ladda upp massa bilder senare!)
Efter kyrkan var det middag och så fick hon sina presenter:) det var kul att få träffa nästan hela hennes släkt:)
Klockan åtta började balen eller dansen.. Jag var och badade med dom mindre barnen innan balen och sen gick vi dit tillsammans. Jag trodde verkligen inte att jag skulle bli uppbjuden! Men konstigt nog blev jag det! haha, så vi dansade ändå till elva någonting, eller längre. jag minns inte! Men gud vad vi dansade! Sen var det disco också men tyvärr (!!!!!) fick jag så jävla ont i huvudet så jag var tvungen att sova lite.. och va fan händer då om inte att jag somnar och vaknar inte!!! WTF, otur eller vad??! aja.. det är ju inte den sista festen eller discot jag går på iaf!
Idag vet jag inte vad som händer, det kommer ialla fall bli gråtfest här snart.. jobbigt värre!
Klockan 17.00 ska vi vara i Dalhalla och hämta ut biljetter till Melody gardots konsert, det ska bli helt underbart!
ha en fin dag! PUSS och KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0