Motivering

Här är min motivering:
Jag är en femton årig tjej som bloggar om min vardag, mitt liv i skolan, vänner, mitt liv utanför skolböcker och skåp, lägger ut outfits, skriver dikter då och då, men älskar även att fota, så jag lägger upp väldigt mycket bilder.
SEBs enkla firma skulle vara helt perfekt för mig därför just nu känner jag mig lite osäker på om jag ska satsa på bloggandet eller om jag slösar min tid på det. Om jag skulle få chansen att använda mig av SEBs enkla firma skulle det vara en riktigt bra start för mig, och särskilt när det är för något som jag verkligen vill göra i framtiden. Just nu skriver jag så ofta jag hinner men också när jag känner för det. Om jag skulle vinna skulle det betyda att jag har något att se fram emot. Nu strävar jag inte direkt efter något annat mål än att bli en modebloggare och  eftersom att jag inte riktigt har råd med det så ansöker jag till SEBs enkla firma. Det skulle betyda hur mycket som helst om jag vann, det skulle göra så att jag kan ändra min design, satsa mer på det jag ska visa i min blogg t.ex. som kläder, smycken och annat, ändra mycket i bloggen i design väg som jag inte kan nu. Det skulle kännas bra att kunna stabilisera mig, stå på egna ben. Detta bygger en grund för mig. Jag älskar att fota och bli fotad så jag skulle satsa väldigt mycket på det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0