Hemåt, nooo

God Morgon!
Usch.. idag ska jag åka hem:( noo i don't want to! Igår hade vi så jävla kul! Fast jag fick tyvärr åka balder ensam.. sen skulle jag åka kanonen, men jag vill inte skrika ensam:( trååkigt. Emilias brorsa kom och hans kompis, vi gick ut och åt och drack, hade skit kul. Fast jag va as trött hela tiden typ, och sen var det skit pinsamt att jag inte fatta något vad brorsan sa, hehe. Han är norrman;) så.. men lite fatta jag iaf, tur det.
Jahapp.. vi hann ju även med lite shopping igår också♥ fick en underbar klänning och en nästan ännu mer underbar blus av farmor:) lovely
Segt att åka hem idag, men å andra sidan så sticker vi ju till London snart!! fan va kul! Men idag blir det lunch ute någonstans men sen vet jag inte.. tåget går ca. 16.00, så vi har ju lite tid kvar här:)

Vad ska ni göra idag?

Ha det bäst! Puss
(funka inte att ladda upp bild.. gör det när jag kommer hem)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0