Otur..eller vad?!

Asså gud! Det har varit en hel skruvad dag ida! honey och jag va ute och krattade löv, jag fastnade i rosenbuskar och rev upp tre fingrar (aj!) missade första bussen.. när jag gick till bussen kom jag på att jag glömt mitt busskort.. när jag sitter på bussen (på väg till far) kommer jag på att jag inte har nycklarna med mig!! fan tänker jag. Allt är piss. Ringer alla! (almost) ingen svarar. Mum svarar, jag åker till henne (frissan) väntar och sen åker jag hem till Honey och rensar ogräs ;) hah vilken dag! Jag är heelt slut. hela dan var ett träningspass så jag skippar träningen (pga. plugg oxå) slänger upp lite bilder från dan här oxå:) håller på och lär mig hur man videobloggar så det kommer senare ;) Haft en bra dag?♥ Just nu svider mina händer och jag har ont lite överallt. Puss

Men aaaaa!! nu insåg jag att jag glömt överförings grejen hos pappa!! jag tror att jag börjar bli senil! Skit. aja laddar upp bilder sen då.. detta går ju bra --_--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0