Ojsan, nu va det valborg

Haha jag hade glömt att det var valborg idag ;) ska grilla med familjen första gången i år :) kul och gott♥ Ska kämpa med att fota!! :D hehe
Nu har jag o Honey precis varit hos emil och latjat lite ;) faktiskt kul där.. ska nog inte sticka ut nånstans ikväll.. bara till brasan som ligger 2 min bort xD höhö.. men men, träffar nog många man känner där hoppas jag.. och en till grej, varför ska det alltid regna på valborg!! det har gjort det nästan varje gång!! blää
Ha en jätte bra valborg!
Tips.
* Ha inte på dig fleecetröja på er! (det smälter när det kommer eld på den)
* Ramla inte in i brasan! (hah)
* Lek inte med elden flicka (pojkar) (det va ett skämt om nån fatta?)
* Ha det kul!
                                                                                PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0