Konsert & Middag

Heej! Idag är det Fredag. Jag är liite gladare idag. Väntar på att fina tjejen ska ringa och jag kan åka in till stan. Vi ska fika eller något annat mysigt! (Hoppas på sool!) Klockan 6 ska vi vara hemma hos två andra fina tjejer. Vi ska laga middag och sen gå på konsert! Sjukt taggad! Har ingen aning om vilka Promise and the monsters är! Men jag är lika glad ändå:) hahah
Just nu sitter jag och kollar på Efter tio. Tror att det är slut nu... tråkigt. Min knäppa lilla syster och hennes vilda kompisar är på eriksdalsbadet idag igen! Herregud, undrar hur mycket energi det finns där egentligen!! Jag ska nog ta och träna lite också, armhävningar, sittups och sånt:) det behöver jag!! Lägga min ilska och sorg på det. hehe
Men ha en jätte bra Fredag!! Kraaam

(orkar inte ladda upp någon bild nu:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0