Jordgubbar i solen på Sergel trappan

Åh vad jag bara ÄLSKAR våren♥ Vaknade klockan 10 och var ganska pigg ;) åt en härlig frukost. Jossan kom hit halv ett och vi åkte till forum för att käka lunch. Jag köpte förresten den svarta skinnjackan:) (bild kommer tyvärr senare) det blev tacos till lunch. Vi var i stan i över 3 timmar.. men ganska skönt:) vi satte oss i solen på sergels torg trappan och åt goa jordgubbar. Satt och väntade på Honey och gick iväg ibland för att vi hade det långtråkigt.. hehe:P
Filmen var bra, men inte så mycket mer än det.. hade väl för stora förväntningar. men jag skulle nog kunna se den igen faktiskt;) Men nu ska jag soova! Sov gott Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0