GulligGulligareGulligaste

Aaaww.. Lilla syster + hennes kompis ville göra bröllops frisyr och fixa smink på mig klockan halv tolv på kvällen (natten) :S hahah men ja gick med på det ;) men det va aas nice! Dom var jätte duktiga! Lockade mitt hår till stoora långa lockar, sminkade mig (ser så jevla brun ut nu) men dom var bra för att vara 11 år :)
Sen skulle jag sätta på mig ''bröllopsklänningen'' :) gullit eller vad? Jätte fin vit klänning, kort men snygg. Dom höll på i 2 och en halv timme! Handmassage och massage ingick:) Allt detta hände medan vi kollade på Sex and the City... Myys lördag.
Imorgon ska jag nog träffa Honey och Jolla.. kanske ska laga mat ihop eller kolla på bio. Har en sån jäkla ångest över att jag inte sett Alice än!!! Måste (måste måste måste måste måste) se den!! xD

Men ha en fin kväll (natt) Tråkit att det redan är söndag:( ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0