Fotsvett och ganska glad

Hello! Nu har jag precis kommit hem ifrån pappa.. har skrivit av en intervju som jag har gjort.. det var en 14 minuters intervju och det tog en och en halv timme att skriva ner den, och den blev på 4 sidor! Ska bara fin putsa den lite sen kan jag lämna in den till läraren;) haha hoppas,hoppas,hoppas på MVG ofc ;)
Just nu har jag muskelvärk, fotsvett, ont i huvet och känner bara att jag vill sova i några år:P haha men nu ska jag nog kolla om det har kommit upp nåt kul på tv3play eller svtplay :) Eller så sover jag bara♥Sov så sött!
Morgondagen beror helt på vädret :) (det där lät kul) om det är varmt med sol så blir det nog glass eller fika ute i stan, om det blir regnigt och kallt så blir det Alice i 3D! Jag hoppas faktiskt på regn.. vill verkligen se Alice snart!Måste,måste,måste se den på bio i 3D!






Kommentarer
Postat av: Mascara Sara

Alice i underlandet är fett bra elina :O<3 DU MÅSTE SE DEN! såg den inte i 3D men det va bra ändå! <3

2010-04-28 @ 21:44:27
URL: http://mascarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0