Bläää..

Usch..jag har verkligen ingen lust att blogga idag.. har precis fått reda på att min största kärlek någonsin kanske har flickvän. Mitt hjärta är inte helt och jag kommer aldrig att bli lika lycklig som jag var förut igen...

Men ska i alla fall försöka.. Idag har jag skottat snö--vilket inte alls är kul nu när det är vår. Har tränat lite och studsat studsmatta. Har även suttit lite i solen:)
Nu är lilla syrran och hennes kompisar och köper pizza! Gott... Men som sagt är jag inte på humör för någonting. Hoppas att middag o konsert med tjejerna imorron gör mig på bättre humör! Ska träffa bästa tjejen också, fika eller något annat mysigt i den härliga vårsolen! Ha en fin dag.. Hoppas att ni är gladare än vad jag är..
Puss från en olycklig bloggare.

Kommentarer
Postat av: ffelicia

Sv: Tackar!

Du är också söt :)

2010-04-08 @ 17:46:17
URL: http://onlyffelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0