Allt känns dåligt

Usch vad allt går fort. Det är redan fredag! Fast jag har ju iför sig varit ledig två dar i veckan men det har ändå gått fort! :( kan inte allt sakta ner liite iaf.
Och jag är sur för att jag känner migful och fet. Igår när jag och Jossan gick på stan kom det fram en ganska ung kille (typ 20 års åldern) och frågade jossan nåt som jag inte hörde.. sen sa han att han letade efter nya ansikten och gav henne hans kort.. och jag stod och titta på hela tiden.. han sa att det va nån casting på nån dag (kom inte ihåg vilken) och sen sa han tack och vi gick. Vi fattade ingenting. :S Jossan trodde att det va nåt fik, vi fråga typ alla:P hehe. På teater cafét var det nån som visste.
''Jo det är sveriges största modellagentur''
FAN vad jag kände mig fet och ful.. han frågade bara henne usch va jobbit det va. Då vet jag att jag inte passar som model då. Kul. vad glad jag blev. (nu känns det ganska dåligt.) 
Aja.. får väl banta då.. nej skojja. vet inte vad jag vill. vet inte hur jag ser ut. är jag tjock? mellan eller vad?? Fan. Aja, nu är det fredag och vi har no. Ha en fin dag♥





Kommentarer
Postat av: Mascara Sara

ELINA DU ÄR FIN! <3 SUPERDUPER FIN JUUUUU!! <3

2010-04-30 @ 16:49:03
URL: http://mascarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0